whatsapp x

WhatsApp Number

https://wa.me/972506997263

Message
phone x
077-8036181
אליה ציפויים - מחיצת זכוכית למשרד

ציפוי חלונות מרפסת

ציפוי חלונות למרפסת: סוגים ויתרונות

חלונות מרפסת חשופים לפגעי מזג האוויר ולכן חשוב להגן עליהם מפני לכלוך ונזקי מים. אחת הדרכים לעשות זאת היא בעזרת ציפוי מיוחד לחלונות. ישנם מספר סוגים שונים של ציפויים זמינים, לכל אחד יתרונות משלו.

ציפויים הידרופוביים הם סוג הציפוי הנפוץ ביותר של ציפוי חלונות מרפסת. ציפויים אלו הופכים את הזכוכית לדוחה מים, כך שטיפות מים מתפתלות ומתגלגלות, לוקחות איתן לכלוך ופסולת. זה מקל על ניקוי החלונות ועוזר למנוע נזקי מים.

ציפויים לניקוי עצמי הם סוג מתקדם יותר של ציפוי המשתמש בשילוב של תכונות הידרופוביות ופוטו-קטליטיות כדי לשמור על ניקיון החלונות. התכונות הפוטוקטליטיות מפרקות לכלוך על פני הזכוכית, כך שהם נוטים פחות להידבק. המשמעות היא שצריך לנקות את החלונות בתדירות נמוכה יותר, מה שחוסך לך זמן וכסף.

ניתן ליישם ציפויים אנטי-רפלקטיביים גם על חלונות מרפסת. ציפויים אלו מפחיתים את כמות האור המוחזרת מהזכוכית, מה שמקל על הראייה מבעד לחלונות. זה יכול להיות מועיל אם קרני השמש חודרות חזק ומסנוורות או מקורות אור אחרים.

ניתן ליישם ציפויים עמידים לשריטות גם על חלונות מרפסת. ציפויים אלו הופכים את הזכוכית לעמידה יותר בפני שריטות, מה שיכול לעזור להאריך את חיי החלונות.

סוג הציפוי הטוב ביותר עבור חלונות המרפסת שלך יהיה תלוי בצרכים ובתקציב שלך. אם אתם מחפשים ציפוי שיקל על ניקוי החלונות ויסייע במניעת נזקי מים, אז ציפוי הידרופובי הוא אופציה טובה. אם אתם רוצים ציפוי שגם ישמור על החלונות נקיים לאורך זמן, אז ציפוי לניקוי עצמי הוא בחירה טובה יותר. ואם אתה מודאג מסנוור, אז ציפוי אנטי-רפלקטיבי עשוי להיות האופציה הנכונה עבורך.

בנוסף למה שהוזכר לעיל, לציפוי חלונות למרפסת יש עוד מגוון יתרונות:

  • שיפור היעילות האנרגטית של הבית שלך על ידי הפחתת איבוד החום בחורף ורווח החום בקיץ.
  • הפחת את זיהום הרעש על ידי קליטת גלי קול.
  • תגרום למרפסת שלך להיראות אטרקטיבית יותר.

אם אתם שוקלים ציפוי חלונות המרפסת שלכם, הקפידו לבצע מחקר ולבחור בחברה מוכרת. יש ליישם את הציפוי כראוי על מנת להיות יעיל.

להלן מספר טיפים נוספים לבחירה והנחת ציפוי לחלונות המרפסת שלך:

  • וודאו שהחברה שאתם בוחרים – מנוסה ביישום ציפויים לחלונות מרפסת.
  • שאלו לגבי האחריות על הציפוי.
  • עקבו בקפידה אחר הוראות התחזוקה.

על ידי ביצוע טיפים אלו, תוכלו לבחור את הציפוי המתאים לחלונות המרפסת שלכם ולהבטיח שהם יהיו מוגנים לאורך שנים.

אנו ב"אליה ציפויים" מתמחים בציפוי חלונות למרפסת. אנו משתמשים בחומרים האיכותיים ביותר הקיימים בשוק, מה שיבטיח לכם עמידות לאורך זמן. כשבנוסף כמובן, אנו מעניקים אחריות מלאה על העבודה. 
נשמח להעניק לכם את שירותינו במקצועיות ובאדיבות.

20220517_134946