whatsapp x

WhatsApp Number

https://wa.me/972506997263

Message
phone x
077-8036181
אליה ציפויים - מיגון שמשות לרכב

מיגון שמשות לרכב

במציאות הביטחונית והפוליטית של ישראל בעשורים האחרונים, חלק לא קטן מאזורי המדינה חשוף לזריקת אבנים ופגיעה בשמשות הרכב. כל מה שצריך לדעת על מיגון שמשות לרכב

הכתבה הבאה יכולה להציל לכם את החיים, לא פחות. לא מדובר בהצהרה דרמטית על מנת לייצר כותרת, כי אם בעובדה מוצקה. לצערנו, המציאות הביטחונית במדינת ישראל היא כזאת שחלקים גדולים מהמדינה חשופים לאפשרות בה יזרקו על רכבם אבן, בלוק או אפילו יתבצע ירי חי על כלי הרכב שלהם.

כל מי שגר באזור המועד לפורענות חייב לעשות מיגון לרכב. מיגון השמשות הופך את שמשת הרכב לחזקה יותר ובעלת יכולת ספיגה גבוהה. כמו כן, מיגון שמשות לרכב גורם לשמשת הרכב להתנפץ בצורה בה האנשים הישובים ברכב יפגעו מעט ככל האפשר.

מיגון שמשות לרכב – לא רק לאבנים

מיגון שמשות לרכב אפקטיבי גם בזמן תאונה. בחלק לא קטן מתאונות הדרכים, השמשה מתנפצת וגורמת נזק רב ליושבים ברכב. בין אם מדובר בתאונה חזיתית שבה רכב פוגע ברכב ובין אם מדובר בתאונה בה כלי הרכב מתהפך, שמשת הרכב פגיעה במיוחד והתנפצות שלה יכולה לגרום לנזק בלתי הפיך.

כחלק מביצוע מיגון השמשה, ניתן גם להכהות את חלונות הרכב, דבר אשר מגן כמובן מפני קרני השמש, חוסם את מרבית קרינת ה- UV ומקל מאד על החום ברכב. למי שנוסע שעות רבות מדי יום, להכהות את חלונות הרכב יכול להיות פתרון מצויין אשר מקל מאד על החיים.

בחלק מהישובים בארץ, בעיקר אלו המועדים לפורענות השלכת האבנים, המועצה המקומית או הרשות האחראית מעניקה מימון (חלקי או מלא) עבור המיגון שמשות לרכב. לא מדובר בכלל הישובים בישראל וכמובן ששווה לבדוק את זה מול הרשות המקומית שלכם – מענק מיגון שמשות יכול לחסוך לכם אלפי שקלים.

מרבית כלי התחבורה הציבוריים, הרכבות והאוטובוסים באזור יהודה ושומרון וכמובן ירושלים הינם עם מיגון שמשות מיוחד, וכך גם כלי הרכב של כוחות הביטחון כמעט בכל הארץ. מיגון שמשות יכול להציל את החיים שלך ושל יקירך. נקודה.

מיגון שמשות לרכב