whatsapp x

WhatsApp Number

https://wa.me/972506997263

Message
phone x
077-8036181
אליה ציפויים - מחיצת זכוכית למשרד

מחיצות זכוכית למשרד

אחת הדרכים היעילות, הנעימות והזולות לייצר חציצה בתוך חלל גדול ולהפוך אולם גדול לתאי עבודה היא בעזרת מחיצות זכוכית. כל היתרונות במחיצת זכוכית למשרד

בראשית הזמן, או יותר נכון עד שנות התשעים, בכל המשרדים הגדולים בארץ ובעולם היו בסך הכל שתי אפשרויות לעבוד: בחלל אחד גדול המחולק רק בעזרת שולחנות או במשרדים סגורים. חברה הייתה שוכרת קומת משרדים או אולם גדול ופשוט בונה בעזרת קירות בלוקים משרדים קבועים ובנוסף משאירה חלל גדול פתוח.

אבל העולם השתכלל וקירות הגבס נכנסו לפעולה, גם בבתים פרטיים ובעיקר במשרדים. במקום לבנות קיר בלוקים יקר וקבוע, החלו לבנות קירות גבס אשר בעזרתם חילקו את החלל הגדול למשרדים קטנים וחללים קבועים. הקירות נראו קבועים אולם אפשר היה לשבור אותם בקלות ולשנות מיקומים בצורה נוחה יחסית.

מחיצת זכוכית למשרד
השלב הבא באבולוציה של המשרדים בישראל ובעולם הגיע בעזרת מחיצת הזכוכית. יותר ויותר חברות החלו להשתמש במחיצת זכוכית למשרד על מנת לייצר חללי עבודה נוחים ונעימים יותר. למחיצת זכוכית יש מספר יתרונות ברורים על פני כל סוג של קיר. להלן:

חלוקה קלה של החלל
מחיצות זכוכית למשרד מאפשרות לחלק את החלל המרכזי למספר רב של חללים קטנים, גדולים וקטנים כאחד. בניגוד לקירות קבועים, מחצית זכוכית יכולה להיות בזוויות שונות ומגיעה במגוון צורות וגדלים, על פי הצורך.

אקוסטיקה ושקט
מחיצות זכוכית למשרד מעניקות שקט. המחיצות מאפשרות לכל תא (או קיוביקל, קוביה, בלשון העם) לקבל את הפרטיות שלו ולא לשמוע את התאים הסמוכים ומצד שני חוסמות רעש ברמה גבוהה מאד, דבר חשוב ומהותי בחיים של משרד שוקק פעילות ושיחות טלפון.

נראות ושקיפות
בניגוד לקירות גבס אשר חוסמים את החלל ונותנים הרגשה של מבוך ושל בדידות, מחיצת זכוכית למשרד בדרך כלל שקופה, דבר שגורם לתחושה שהמקום יותר גדול, מאוורר ופתוח. כל אדריכל מתחיל יודע שאם אתה רוצה להגדיל חלל, תוסיף זכוכיות.

אפשרות למוביליות ושינויים ע"פ הצורך
השימוש במחיצת זכוכית למשרד מאפשר ניידות גבוהה ושינוי פני המשרד במהירות ובנוחות. לא צריך לשבור קירות על מנת להגדיל תאים או להוסיף קוביות, פשוט ניתן להזיז את מחיצת הזכוכית בצרוה כזאת או אחרת. בצרוה זו אין צורך לעבור משרדים כל שנה או שנתיים בגלל שהחברה גדלה (בתקופה טובה) או הצטמצמה (בתקופות קשות יותר).

לסיכום, מחיצת זכוכית למשרד הינה הפתרון המושלם למשרד המודרני הן מבחינת נוחות, מהירות, נראות ומחיר.

מחיצת זכוכית למשרד